El SEOVT impulsa l’ocupació amb processos de selecció de grans empreses del territori.
Durant aquest mes de març, el Servei d’Empresa i Ocupació de la Vall del Tenes (SEOVT) ha acollit diversos processos de selecció amb la participació de tres empreses destacades del territori: Zanini, Leroy Merlin i Mango.
Aquets processos tenen com a objectiu facilitar la inserció laboral de persones del territori, posant en contacte directe empreses amb necessitats de contractació i candidats/es en recerca de feina.
El dimarts 17 de març, Zanini va dur a terme una jornada intensiva de selecció de 4 hores, en la qual es van entrevistar un total de 55 persones per cobrir diferents posicions a la seva fàbrica de Parets del Vallès. El procés es va organitzar amb tres entrevistadores que van realitzar entrevistes individuals de 10 minuts cadascuna, permetent una dinàmica àgil i efectiva.
Posteriorment, el dijous 19 de març, Leroy Merlin va realitzar 4 entrevistes grupals amb la participació de 44 persones candidates, orientades a cobrir diferents vacants a la seva botiga de Lliçà d’Amunt. Aquest format va facilitar la valoració de competències transversals i el treball en equip.
Durant tot el mes també s’ha treballat amb Mango, actualment s’estan duent a terme processos de selecció en format online per a posicions al seu magatzem logístic de Lliçà d’Amunt. Aquest mes de març s’han realitzat 7 entrevistes grupals en format online a 30 candidats.
Des del SEOVT es valora molt positivament la col·laboració amb aquestes empreses, ja que contribueixen a dinamitzar el mercat laboral local i a generar oportunitats professionals i de proximitat per a la ciutadania.